Translate

zaterdag 15 juni 2024

Ik vier dat ik 50 jaar mime theater en dans maak. Kom je ook? 6 juli en 13 juli houd ik een expositie in de Waalse Kerk, Gasthuisstraat 1, Arnhem. Te bezoeken tussen 12.00-18.00uur. Opening 6 juli om 13.00uur met een woord van Anouk Saleming, een performance van Anoushka Wielink en een inkijkje in mijn nieuwste werk met Tijmen Brozius en Sjoerd Schwibettus: 2 acteurs van hout.


De opening is om 13.00uur met een woord van Anouk Saleming, 'n performance van Anoushka Wielink en een kleine performance van het nieuwste werk '2 Pinokkio’s – 2 acteurs van hout' van Tijmen Brozius en mij. Ik hoop dat je mijn expositie wilt komen bezoeken, het boek Lijfelijke poëzie – theater in beweging, met daarin foto’s van theater in beweging wordt evenzo gepresenteerd. Op de expositie staan meer dan 150 platen van aluminium met formaat 80-40 cm en 40-40 cm waar de her gemaakte beelden op zijn afgedrukt. Door de ets-afdrukken op geborsteld aluminium doet de weerschijn van het licht de foto ets enigszins bewegen. De fotoplaten bestrijken de periode van 1974 tot nu (‘oant no ta’). Naast de foto platen staan er enkele sculpturen van mijn werk met maskers, video en ruggengraat.
Groet en tot op 1 van de dagen, Sjoerd Schwibettus.
06-14121495 (whatsapp)                                    https://mimeoost.walkingfaces.nl
                                                                             https://sjoerdschwibettus.blogspot.com

 

  

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten